Authorized Reseller | Premium Service Provider

 

Media


Shadery, obiekty 3D, tła HDRi - wszystko to dostępne jest wewnątrz Artlantisa - zarówno do załadowania z Artlantis Media Store lub stworzone samodzielnie: wystarczy przeciągnąć medium z katalogu na scenę.

Artlantis - Światła


Obiekty 3D

Artlantis daje swobodę umieszczania obiektów w dowolnym miejscu wraz z odpowiednim wspomaganiem, jeśli takowe jest potrzebne. Innymi słowy: wystarczy jeden skrót klawiaturowy, aby automatycznie dociągnąć obiekt do najbliższego wskazanego miejsca. W celu oszczędzania czasu, aktywne punkty obiektów reagują adekwatnie do jego charakteru. Przykładowo: lampa zawsze będzie pionowa, uchwyt lampy będzie prostopadły do ściany, na której jest zamontowana. Obiekty mogą być zachowane w Artlantisie wraz np. z towarzyszącymi im źródłami światła, które mogą być wykorzystane po umieszczeniu obiektu w renderowanej scenie.

Postacie 3D

Opracowane wraz z partnerem AXYZ Design, postacie 3D są statyczne w wersji Artlantis Render i animowane w wersji Studio. Ich wielkość, kolor ubrań czy zachowanie mogą być modyfikowane zależnie od potrzeb.


Rośliny 3D

Opracowane wraz z partnerem - VB Visual and Bionatics - jedną z wiodących tego typu firm na rynku, rośliny 3D Artlantisa mogą być używane w projektach jak zwykłe obiekty i umieszczane na scenie za pomocą techniki „przeciągnij i upuść“. Dodatkowo rośliny 3D Artlantisa posiadają dodatkowe zaimplementowane cechy odwzorowujące zachowanie takie jak odcień i gęstość listowia, aby dopasować ich odwzorowanie do panującej pory roku określonej heliodonem Artlantisa.

Bilboardy

„Przeciągnij i upuść“ specjalnie przygotowane obrazki z katalogu mediów na scenę. Wydzielone i zawsze skorelowane z kątem widzenia kamery, wzbogacają renderowaną scenę w elementy 2D takie jak znaki drogowe, uliczne studzienki kanalizacyjne, a nawet charakterystyczne elementy ubioru (ich kolor może być zmieniany).


Artlantis Rośliny 3D

Artlantis


Shadery

Użytkownik Artlantisa korzysta z shaderów szybko i w łatwy sposób. Za pomocą polecenia „przeciągnij i upuść“ z katalogu mediów, możemy szybko „ubrać“ dany obiekt w odpowiedni shader wraz z określeniem jego atrybutów takich jak zabarwienie, kolor, grubość, stopień odbijania światła, połysk, rozświetlenie, rozmycie, orientację wzoru i jego wielkość itp.

Mapowanie tekstur

Teraz możesz także używać własnych materiałów i obrazków. Wystarczy je importować poprzez przeciągnięcie do katalogu mediów. Następnie wystarczy je powielić w poziomie lub pionie aby pokryć nimi wskazaną powierzchnię na scenie.


Kartki pocztowe

Jeśli spędzasz cenny czas na precyzyjnym dostosowywaniu materiałów w swoim projekcie, kartki pocztowe są idealnym rozwiązaniem. Pozwalają one na skopiowanie ustawień materiałów z innych projektów i stosowanie ich w projekcie bieżącym. Zachowując Kartkę Pocztową zachowujesz także obraz wraz z jego parametrami. Kartki Pocztowe są efektywnym narzędziem do tworzenia własnej kolekcji shaderów i eksperymentowania z nimi we własnych projektach.