Authorized Reseller | Premium Service Provider

 

Nowe cechy


Render Manager

Artlantis 6.5 optymalizuje czas potrzebny na uzyskanie finalnego obrazu za pomocą Menadżera Renderingu. Użytkownik na własnym komputerze tworzy polecenie przetwarzania obrazów, panoram i animacji tak, jakby robił tylko lokalnie. Dzięki oprogramowaniu zainstalowanemu na innych maszynach (Mac lub PC) połączonych w sieci lokalnej, Menadżer Renderingu dystrybuuje na nie zadania obliczeniowe drastycznie skracając czas potrzebny ja realizację zadania.


Fizyczne niebo.

Artlantis 6.5 poprawia realistyczny wygląd renderingów. Nowe, realistyczne chmury są teraz integralną składową plastycznie oddanego nieba. Efekt renderingu „pod światło“ (God Rays) jest teraz widoczny poprzez powierzchnie szklane.

fizyczne niebo

Podgląd

W celu zwiększenia produktywności, Artlantis 6.5 oferuje wybór pomiędzy szybkością a dokładnością wyświetlania podglądu. Opcja szczególnie przydatna, gdy w trakcie pracy nad projektem nie potrzebujemy jeszcze precyzyjnego podglądu sceny.

artlantis przegląd


Balans bieli

Balans bieli pozwala na dostosowanie dominanty kolorystycznej renderowanej sceny do barwy światła otoczenia. Wystarczy ustawić ten parametr w tryb automatyczny i wskazać biel jako kolor odniesienia.

Artlantis balans bieli

Cieniowanie obiektów

Ta nowa opcja pozwala użytkownikom Artlantisa na tworzenie wirtualnych cieni niewielkich obiektów w obszarach, do których nie dociera światło naturalne. Nadaje to większej plastyczności scenom zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz renderowanych obiektów.

Artlantis cieniowanie obiektów


Biały model

W trakcie obliczeń, wizualizacja białego modelu zmienia wszystkie powierzchnie na białe oprócz ustawionych jako przezroczyste. Światła zachowują swoją kolorystykę dla oddania bardziej wyrafinowanych efektów.

Artlantis biały model

Ustawienia predefiniowane

Istnieje możliwość wybierania pomiędzy wieloma predefiniowanymi trybami pracy (wnętrze, obszar zewnętrzny, niewielkie oświetlenie) i różnymi definicjami (szybkość, ustawienie optymalne, wysoka jakość) a celu szybkiego osiągnięcia oczekiwanych efektów.

Artlantis ustawienia predefiniowane


Ekspozycja

Artlantis oferuje dwie metody oświetlenia sceny: automatyczne dostosowanie światła oraz ustawienie pary ISO/migawka. Przy wybraniu automatyki oświetlenia, natężenie oświetlenia źródeł światła sceny jest automatycznie dostosowywane do rozświetlenia generowanego przez niebo i słońce.

Artlantis eks

HDRI

Artlantis jest w pełni zgodny z formatem HDRi dla obrazów i oświetlenia głównego. Funkcja „poprawy nieba“ w silniku renderującym poprawia fotorealizm generowanych obrazów.

Artlantis HDRi


IES Lights

Artlantis oferuje osiem predefiniowanych profili zgodnych ze standardem IES. Pozwala też na pobieranie profili np. z witryn producentów oświetlenia. Pliki takie zastosowane w programie pozwalają na symulację realnego oświetlenia w projekcie. Artlantis pozwala dodatkowo na modyfikację jego jasności, kierunku padania i kąta oświetlenia.

Artlantis IES Lights

Shader neonowy

W najnowszej wersji światła neonowe zostały całkowicie zmodernizowane w celu podniesienia jakości i szybkości obliczeniowej.

Artlantis Shader neonowy


Poziomica laserowa

Za jednym kliknięciem na planie odniesienia okna podglądu możemy ustawić projekcję generatora linii laserowych. Możemy następnie do nich wyrównywać pozycję obiektów i tekstur.

Artlantis poziomica laserowa

Osadzanie w terenie

Dzięki użycia narzędzia osadzenia, Artlantis oferuje nową i prostą metodę precyzyjnego osadzania projektów. Po ustawieniu orientacji osi XYZ w podglądzie 2D, model jest precyzyjnie umiejscowiony w obrazie tła. Zawarte w programie nowe narzędzie pozwala na dodanie przezroczystości dla obrazów pierwszoplanowych w celu podniesienia jakości projektu.

Artlantis osadzanie w terenie