Authorized Reseller | Premium Service Provider | Solution Expert Education

Dlaczego warto korzystać z autoryzowanego serwisu?

Autoryzowani Dostawcy Usług Serwisowych Apple (AASP - Apple Authorised Service Provider) są jedynymi podmiotami upoważnionymi oficjalnie przez koncern Apple do realizowania obsługi serwisowej klientów indywidualnych, osób i firm prowadzących działalność gospodarczą, instytucji edukacyjnych oraz organizacji rządowych. Wymagania firmy Apple dotyczące procedur serwisowych, wyszkolenia personelu technicznego oraz warunków prowadzenia napraw sprawiają, że od wielu lat jej obsługa serwisowa jest uznawana za jedną z najlepszych na świecie.


Można znaleźć wiele punktów oferujących naprawy sprzętu komputerowego, tabletów i telefonów - w tym również sprzętu Apple. Część tych serwisów informuje klientów o świadczeniu usług napraw sprzętu tej firmy, niektóre posługują się nawet etykietą serwisu autoryzowanego, jednak bez podania źródła swojej autoryzacji. Decyduje to niejednokrotnie nie tylko o niskiej jakości wykonanej usługi, ale również odpowiedzialności, jaką dany serwis bierze za powierzony mu sprzęt. Jest to działanie nieuczciwe, które powoduje wprowadzenie klientów w błąd, o czym wielu z nich przekonuje się dopiero 
w momencie oddania urządzenia do serwisu autoryzowanego. 

Dlaczego Maqsimum?

Ostateczna decyzja co do miejsca dokonania naprawy zawsze należy do klienta, jednak przed jej dokonaniem warto wziąć pod uwagę następujące fakty:

Autoryzowane serwisy mają dostęp do oryginalnych części zamiennych.  

Firma Apple nie udostępnia do sprzedaży części zamiennych do swoich produktów podmiotom nieautoryzowanym. Większość napraw tam prowadzonych odbywa się przy użyciu zamienników niższej jakości lub części używanych. Oczywiście rzutuje to potem na trwałość tak naprawionego urządzenia lub jakość jego działania.


Autoryzowany serwis posiada dostęp do specjalistycznych narzędzi diagnostycznych pozwalających na prawidłowe ustalenie przyczyny usterki.

System diagnostyczny pracujący online korzysta z wiedzy zgromadzonej w systemach baz danych przechowujących setki tysięcy przypadków diagnostycznych z całego świata. Dzięki temu już wstępna diagnostyka jest wykonana z bardzo wysoką dozą prawdopodobieństwa lokalizacji przyczyny usterki.

Oprócz specjalizowanych narzędzi nasz personel techniczny pracujący w serwisie autoryzowanym ma bezpośredni kontakt z działem technicznego wsparcia Apple, co w przypadku diagnozowania trudniejszych przypadków pozwala na precyzyjne zlokalizowanie przyczyny awarii.


Procedury napraw serwisowych mają na celu doprowadzenie naprawianego urządzenia do stanu działania na poziomie urządzenia fabrycznie nowego.

Części używane do przeprowadzania napraw są zamawiane bezpośrednio z magazynów fabrycznych Apple i dostarczane pod każde konkretne zlecenie serwisowe. Producent zakłada, że niektóre naprawy mogą odbyć się tylko w warunkach fabrycznych. Wynika to z zaawansowanej technologii i skomplikowanej konstrukcji urządzeń. Przykładem może być wymiana ekranu we współcześnie produkowanych telefonach iPhone lub tabletach iPad, który oprócz precyzji montażu (wklejenia) wymaga kalibracji sensorycznej i kolorystycznej. Klient w przypadku naprawy w serwisie autoryzowanym otrzymuje nowe urządzenie spełniające te same normy jakościowe co nowy sprzęt. Procedura wygląda identycznie dla sprzętu na gwarancji jak i sprzętu pogwarancyjnego.


Część awarii urządzeń leży po stronie nieprawidłowo pracującego lub uszkodzonego oprogramowania. 

Nasi technicy przechodzą specjalistyczne szkolenia, które kończą się sesjami egzaminacyjnymi potwierdzającymi ich kompetencje w formie certyfikatów. Szkolenia te dotyczą nie tylko budowy i technologii naprawy poszczególnych urządzeń ale również wsparcia technicznego na poziomie systemu operacyjnego, integracji urządzeń w różnych środowiskach usług informatycznych firm trzecich oraz diagnostyki i metod identyfikacji problemów wynikających ze współpracy różnego rodzaju oprogramowania. Pomimo, że serwis oprogramowania nie jest objęty gwarancją, służymy szeroko rozumianą pomocą w tym zakresie.


Nieautoryzowana ingerencja w sprzęt powoduje utratę gwarancji producenta.

Ten zapis widniejący praktycznie w każdej karcie gwarancyjnej sprzętu elektronicznego jest jasny dla większości z nas, jednak wiele urządzeń takich jak iPod, iPhone czy iPad posiada możliwość odpłatnej wymiany na egzemplarz fabrycznie nowy nawet po upływie gwarancji i nawet w przypadku mechanicznego lub zalaniowego uszkodzenia urządzenia.

W razie stwierdzenia nieautoryzowanej ingerencji serwisowej (np. nieoryginalne części, brak niektórych elementów montażowych, rozklejenie szyby ekranu, ingerencja w system operacyjny poprzez
tzw. jailbreak) taka możliwość jest utracona. 


maqassistance

Aby jeszcze lepiej wdrożyć użytkowanie danego urządzenia, stworzyliśmy pakiet dodatkowego wsparcia technicznego maqassistance, który oferujemy przy każdej transakcji zakupu nowego sprzętu. Obok dodatkowych usług serwisowych obejmuje on również szkolenia z zakresu użytkowania systemu.

Odpowiedzialność

W pełni odpowiadamy za to, co robimy.

Powierzony nam do naprawy sprzęt jest ubezpieczony od zniszczenia, kradzieży i innych zdarzeń losowych. Polisa obejmuje również odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonych prac serwisowych. 

Celem wpisanym w misję firmy Maqsimum jest nawiązanie współpracy z naszym Klientem jeszcze przed dokonaniem zakupu. Staramy się zapewnić nie tylko bogaty asortyment oferowanych produktów ale również szeroki wachlarz świadczonych usług pokrywających różne aspekty eksploatacji zakupionych urządzeń. 

Serwis jest dla nas bardzo istotnym elementem naszej działalności.

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. 
Jesteśmy do Państwa dyspozycji.