top of page
1500x500_FR_twitter-ATL2021.png

Najbardziej przyjazne rozwiązanie do wizualizacji
projektów architektonicznych.

Artlantis 2021 jest kompilacją dwóch znakomitych programów do fotoprezentacji i animacji: Render i Studio. Wzbogacony o nowe cechy i narzędzia pozwala teraz na generowanie wysokiej jakości fotorealistycznych obrazów, panoram, obiektów VR oraz animacji w rekordowo krótkim czasie. Jest przy tym bardzo atrakcyjny cenowo.

Uznany przez ponad 100 000 użytkowników na całym świecie: architektów, projektantów, projektantów wnętrz, architektów krajobrazu czy urbanistów, Artlantis jest najbardziej intuicyjnym, efektywnym i relatywnie niedrogim na rynku narzędziem do tworzenia fotorealistycznych wizualizacji. Intuicyjne oblicze graficzne programu sprawia, że nie wymaga on specjalistycznych kursów obsługi. Wystarczy kilka godzin, aby go w pełni opanować.

Analiza oświetlenia i użytych materiałów, opcja szybkiego tzw. białego modelu, widoki skorelowane czy opcja osadzania wizualizacji w otoczeniu, pełne, 360° panoramy, wirtualne spacery, animacje - wszystko to jest w Artlantisie odpowiedzią na potrzeby architektów i projektantów.

Funkcjonalność:

Appart06_Cam01_PP_©Abvent-Artlantis.jpg

Kolory RAL

Artlantis 2020 oferuje 243 odmiany skodyfikowanych kolorów i odcieni palety RAL. które definiują standardy kolorystyczne w świecie architektury i budownictwa.

Artlantis - główne cechy:

Sala-T2-01-1500x630.jpg

Globalne oświetlenie i iluminacja

Nowy, „fizycznie poprawny“ silnik renderujący Artlantisa pozwala na przeprowadzanie szybkiego i łatwego studium oświetlenia w celu uzyskania fotorealistycznych renderingów.


Artlantis tworzy bardzo realistyczne obrazy także jeśli chodzi o rozmieszczenie i rozproszenie sztucznego oświetlenia. Zawiera osiem typów projekcji światła (w tym zgodne ze standardem IES) i szeroką gamę scen oświetlenia. Zarówno w widoku 2D jak i 3D, w prosty sposób można ustawiać, modyfikować i powielać źródła światła za pomocą nowych punktów świetlnych. Artlantis pozwala na dodawanie promieni świateł o sztucznym pochodzeniu.

Aby zreprodukować naturalne oświetlenie, zapomnij o mnożeniu sztucznych źródeł światła i ich skomplikowanym synchronizowaniu. Użycie Heliodonu zaoszczędzi czas i pozwoli na uzyskanie naturalnego efektu. Narzędzie to, symulując naturalne światło słoneczne i wpływ nieba na barwę światła, program automatycznie oblicza rozproszenie światła i jego odbicia a także barwę światła zależną od pory roku i godziny dnia oraz położenia geograficznego. Naturalne oświetlenie natychmiast rozświetla renderowaną scenę. Aby jeszcze dodać realizmu obrabianej scenie, Artlantis oferuje „fizyczne niebo“ wraz ze światłem słońca, księżyca, gwiazd i różnorodnością chmur. W nowej wersji programu można nawet zobaczyć rozchodzenie się światła w obróbce finalnej.

interfejs.png

Intuicyjny i przejrzysty interfejs

Artlantis jest narzędziem posiadającym czysty i ergonomiczny interfejs użytkownika. W każdym momencie, narzędzia niezbędne do pracy są pod ręką w pobliżu tworzonego w czasie rzeczywistym podglądu obrazu tak, aby natychmiast zobaczyć efekt ich działania.

Nie musisz być utalentowanym grafikiem komputerowym, aby obsłużyć Artlantisa. Nauczenie się jego obsługi jest bardzo proste. Z tego narzędzia korzystają zarówno początkujący jak i zaawansowani użytkownicy w celu prezentowania swoich prac w formie animacji oraz fotorealistycznych obrazów wykonanych w rekordowo krótkim czasie.

Osadzanie w otoczeniu

Kiedy musimy zmierzyć się z koniecznością spełnienia wymogów formalnych dotyczących renderowanego obrazu, nie ma potrzeby sięgania po oprogramowanie montażowe lub retuszujące. Z reguły jest ono skomplikowane i żmudne w użytkowaniu a rezultaty nie są zadowalające. Artlantis pozwala na wmontowanie sceny 3D w zdjęcie otoczenia za pomocą tylko kilku kliknięć myszki.

Wbudowane media

Shadery, obiekty 3D, tła HDRi - wszystko to dostępne jest wewnątrz Artlantisa - zarówno do załadowania z Artlantis Media Store lub stworzone samodzielnie: wystarczy przeciągnąć medium z katalogu na scenę.

Za pomocą polecenia „przeciągnij i upuść“ z katalogu mediów, możemy szybko „ubrać“ dany obiekt w odpowiedni shader wraz z określeniem jego atrybutów takich jak zabarwienie, kolor, grubość, stopień odbijania światła, połysk, rozświetlenie, rozmycie, orientację wzoru i jego wielkość itp.

Roślinność 3D

Opracowane wraz z partnerem - VB Visual and Bionatics - jedną z wiodących tego typu firm na rynku, rośliny 3D Artlantisa mogą być używane w projektach jak zwykłe obiekty i umieszczane na scenie za pomocą techniki „przeciągnij i upuść“. Dodatkowo rośliny 3D Artlantisa posiadają dodatkowe zaimplementowane cechy odwzorowujące zachowanie takie jak odcień i gęstość listowia, aby dopasować ich odwzorowanie do panującej pory roku określonej heliodonem Artlantisa.

Animacje

Ścieżka edycyjna jest prostym ale niezwykle cennym narzędziem w Artlantis Studio do precyzyjnego kontrolowania procesu animacji. Podzielona na wydarzenia i ruch, składa się z wielu ścieżek zgodnie z parametrami animacji. W celu zapewnienia płynnego ruchu i perfekcyjnej synchronizacji, ścieżki posiadają magnetyczne uchwyty. Będziesz zdumiony, jak łatwo można graficznie zsynchronizować i ustawić ruch, efekty świetlne, światła rzeczywiste i symulację pór roku na ścieżce edycyjnej.

Artlantis 2021 - wymagania sprzętowe

Minimalne:

 

Procesor Intel® i3, 4 rdzenie @2GHz

 

Pamięć RAM: 8 GB
 

System: macOS Mojave (10.13),

Windows 8 lub nowszy
 

Karta graficzna z conajmniej 1 GB pamięci, wspierająca OpenGL

(zintegrowane układy graficzne nie są wspierane)
 

Ekran: 1280 x 800 pikseli
 

Dostęp do internetu

Zalecane:

 

Procesor Intel® Core i7, 4+ rdzeni
 

Pamięć RAM: 16 GB
 

System: macOS Mojave (10.14),

Windows 10 lub nowszy
 

Karta graficzna z conajmniej 2 GB pamięci, wspierająca OpenGL

(zintegrowane układy graficzne nie są wspierane)
 

Ekran: 1920 x 1080 pikseli
 

Dostęp do internetu

bottom of page